2

“Bread and circuses were not enough to sustain the Roman Empire and they will not be enough for the United States of America…We are sick today and we will be even sicker tomorrow if this wretched half-bright swine of a president gets re-elected in November.” – HST

Fuck Michael Moore and his spineless, nasal whining. Yeah, Ok, Great, so we all saw Fahrenheit 9-11 and booed The Beast and felt better about ourselves for letting four years of tyrannical immorality slip past us. “Yay for me and my enlightened liberalism!” we shouted. Well now what. The idiot hordes who inhabit Our Fair Nation from sea to polluted sea will undoubtedly take a break from watching pro-wrestling and Touched By An Angel reruns to get out there and do their best to vote Bush and his demon overlords back into power, so what are we gonna do?

……

Shit, I don’t know. It better be fast and smart and god damn effective, though. When the only voices of reason in the vast, rotting wastes of our media are Jon Stewart, Hunter Thompson, and Mark Morford, we gotta come up with something. Escape or defiance, I don’t see what other options there are. I’m all for cloning Thomas Jefferson and declaring him emperor, or having the Bay Area secede from the union. Drastic times call for drastic measures, anything else will just postpone the inevitable.

I guess the thing that drives me up the god damn wall more than anything else, more than any theft and corruption and hypocrisy on the part of our loathsome politicians is that people still think he’s doing a good job! How can you, as a sentient vertebrate with opposable thumbs, let alone as a literate American citizen, even begin to fall for the mountains of bullshit that comes out of this administration’s maw? Are you honestly that stupid, or do you just not care about freedom or the enviroment or human life or the god damn future, you awful feebs? There will always be evil and stupid men, and statistically speaking at least some of them will gain access to money and power, but if we stand aside and let them rule us (or worse, CHOOSE them to rule us), we deserve all of the debt and sorrow and abuse they can give us. This shit isn’t Bush’s fault, scum, it’s yours.

It’s absolutely infuriating to sit here and watch a country founded on such lofty ideals go down in greasy flames while it’s citizens jack off to Fox News and Hallmark cards. Oh well, I suppose it was nice while it lasted. We had some good times, wrote some good books, fought some good wars, and invented baseball. America’s had a good run; now I suppose the dignified thing to do would be to watch quietly and reminisce while her corpse is mauled and defiled by evil bastards we chose to drive our nation into the dirt.

That’s all for now.

I hate you all.

Advertisements

2 Responses to “2”

  1. anonymous Says:

    WEll said, but this years election sucks because on the demcrat side we have Kerry who is pretty much a nothing. We need clinton baqck in, sure he was a perve but hey I dont care, he did a good job.

  2. anonymous Says:

    I hope your out there getting another teen or adult to not vote bush on the ballet!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: